Your Adsense Link 728 X 15

Promovăm ambiţia şi raţiunea

Posted by eKabuky sâmbătă, 25 februarie 2012 0 comentarii
 
  În primul rând ţin să-i mulţumesc lui Vlad pentru că mi-a deschis ochii asupra acestui proiect. BlogAwards este un site ce are la bază ideea de promovare a bloggingului românesc. Site-ul şi-a reînceput activitatea online de curând şi se pregăteşte pentru un impact de proporţii în rândul blogosferei noastre.
 
  N-aş avea motive să nu promovez acestă iniţiativă având în vedere că mă număr printre cei care pot să primească spirjin în a-şi exprima opiniile pe o scară mai largă de cititori. De curând s-a organizat un concurs ce are ca premii 5 domenii .eu însoţite de pachete web hosting de la Aciphosting. Tema concursului este ca noi, bloggerii, să alegem un slogan pentru cei de la Blogawards. Eu m-am gândit că " Promovăm ambiţia şi raţiunea" sună numai bine.

   În cocluzie ar fi bine ca şi tu, blogger mic sau mare, să scrii câteva rânduri despre acest proiect, poate cine ştie, o să te ajute pe viitor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts