Your Adsense Link 728 X 15

Un Personaj

Posted by eKabuky vineri, 6 ianuarie 2012 0 comentarii

   Fie el catalogat drept banal sau simplu ,acest titlu este un simbol nelipsit din viata fiecaruia dintre noi.Elev ,student ,angajat...fiecare dintre noi isi joaca rolul vietii asa cum ii spune sistemul(banalul proverb "cum ii este scris") ,cum il educa anturajul sau cum se educa singur din greselile sau informatiile captate din exterior.
 
   Este limpede ca toti suntem personaje care iau parte ca niste roboti la progresul Terrei ,fie el distructiv din punct de vedere natural sau constructiv din punct de vedere tehnologic.
 
   Chiar purtam astazi o discutie cu un prieten ,pe tema viitorului pe care ni`l ofera tara dupa ce absolvim o facultate.In gluma sau in adevar el a spus ca nu are rost sa faci o facultate ,deoarece sansele sa primesti un job dupa terminarea acesteia sunt net inferioare "diplomei de somer" pe care poti sa o achizitionezi pe neasteptate.
 
    Daca vrei o garantie trebuie sa urmezi rolul sclavului perfect ,exact pe modelul de indoctrinare sociala pe care se bazeaza si scoala in multe dintre "invataturile" ei.Mergi la o facultate de politie,armata,pompier sau asistent ,aici exista certitudinea ca o sa muncesti undeva ,dar o sa muncesti pe maxim 10 milioane .Intrebarea mea este ,pentru ce?Pentru ce sa`ti pierzi 4 (poate 6) ani din viata ,iar mai apoi sa te inchizi in tine ,iar regretul absolut vizibil sa`l transformi intr`o linistita si prea des folosita propozie:"Am tot ce`mi doresc langa familia mea.".Mda ,asa ziceam si eu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts