Your Adsense Link 728 X 15

Bine dispus

Posted by eKabuky vineri, 2 martie 2012 0 comentarii

   Azi mă simt destul de bine, aşa că m-am gândit să mai bag vreo 2-3 cuvinte şi pe-aici. E deja 2 martie, nu v-am urat o primăvară fericită şi nu prea v-am mai citit în ultimele 2 zile, da mă revanşez eu. Mă gândeam că postul ăsta să fie mai multă aberaţie şi mai puţin o discuţie pe baza unui subiect anume.


   Tree să-nceapă "Românii au talent" în câteva minute, aştept să văd câţi Olteni se mai fac de râs, şi normal câte talente mai găsim prin ţărişoară(ca pronostic, pariez pe vreo 2 înzestraţi).
    După emisiune mă gândeam să bag o leapşă aşa să vă reintru sub piele. Subiectul? Nu m-am gândit încă, mai am timp.

 V-am pa şi repet, un început strălucitor de primăvară bloggerii mei!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts