Your Adsense Link 728 X 15

El Clasico

Posted by eKabuky miercuri, 25 ianuarie 2012 0 comentarii


   Meciul orgoliilor în Spania, meciul pe care milioane de oameni îl aşteaptă un an întreg, meciul care a ridicat fotbalul la nivel de artă de-a lungul timpului. Aşa caracterizez eu acest spectacol fotbalistic alături de care am copilărit în lumea sportului, fiind pentru mine al doilea cel mai important eveniment sportiv al anului(După mult consacrata întâlnire U.Craiova-Dinamo).

   Statistica ultimelor partide nu arată tocmai bine pentru madrileni, lucru care nu face decât să mă bucure având în vedere simpatia pe care i-o port echipei catalane. De remarcat este invincibilitatea Barcelonei din ultimii ani. Sincer mi-e tare greu să cred(ca să nu zic...nu cred) că există o echipă care să-i ţină piept unei Barcelone, care dă impresia că iubeşte fotbalul într-o industrie materială a cărei singure preocupari este banul.

   Încă 5 ore copiii!V-am pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts