Your Adsense Link 728 X 15

Recenzie cinematografică

Posted by eKabuky duminică, 29 ianuarie 2012 0 comentarii
 
    M-am gândit să fac o scurtă prezentare a filmelor pe care le-am vizionat weekend-ul acesta. Cu toate că în ultimii doi ani am devenit un împătimit al serialelor şi, astfel, am neglijat noutăţile de la Hollywood, nu e niciodată prea târziu să revi la prima pasiune.
    Şi ca să-i ţin în suspans pe cei ce şi-au propus a citi totul, cap coadă, o să încep cu ce e mai "prost".




  •   Seeking Justice
    

      
   Un film bunicel, cu care poţi să-ţi umpli timpul liber. Lasând la o parte calitatea filmului, scenariul l-a scos în evidenţă foarte mult pe Nicolas Cage, sau cel puţin mi-a lăsat mie această impresie. Cu toate că filmul are ca target principal genul "Action", mie mi se pare că au cam lăbărit-o(scuzaţi expresia) cu asta.
   Nota de pe IMDB e mai mult decât suficientă din punctul meu de vedere.



  •    Force Speciales

     
   
     Aici îmi permit să fac o "plângere" la adresa colosalului IMDB. Nota mi se pare mult sub nivelul filmului, probabil i-au suparat francezii şi au vrut să se razbune pe ei. Nu, glumesc, dar mi se pare total subevaluat filmul. Diane Kruger şi Djimon Hounsou şi-au jucat rolurile la fix, iar acţiunea filmului este foarte bună, puţin exagerat în scenele de luptă în care soldaţii francezi păreau de prea multe ori că sunt "divinizaţi" cu un scut ceresc anti-gloanţe(totuşi o scenă prezentă în toate filme de acţiune), dar per total un film foarte bun. Desigur partea interesantă a acestuia au constituit-o scenele de dramă şi aventură, de care am avut parte cât cuprinde.
    PS: Un film numai bun de urmărit în timpul liber.








  • The Girl with the Dragon Tattoo

    
     După cum mi-am propus, am păstrat ce-i mai bun pentru final. Filmul este foarte foarte bun, din toate punctele de vedere. Sincer sa fiu, nici nu am auzit de Rooney Mara până acum, dar mi-a lăsat o impresie foarte bună în această peliculă(şi nu mă refer la aspectul fizic :)) ). Două ore şi jumătate de "poliţienism" în care  colosalul David Fincher a încadrat un film ce are destule de spus la oscaruri în februarie.
     Se poate să exagerez şi eu în anumite puncte, mai ales pentru că m-am declarat ca fiind un fan înrăit al genului Mystery de-a lungul timpului, dar per total,filmul este un must see pentru oricine vrea a se considera cinefil.

     

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts