Your Adsense Link 728 X 15

Despre ce să mai scriu?

Posted by eKabuky joi, 23 februarie 2012 0 comentarii

     Am dat cam repede peste obstacolul ăsta, şi m-am gândit totuşi să-l transform într-un avantaj. În mare parte cred că întrebarea nu e tocmai corect formulată, sau mai bine zis corect înţeleasă. Am observat că atunci când un blogger postează un articol cu titlul de genul ăsta, sau atunci când ia o pauză, lumea îi etichează automat lipsa ca pe-o neinspiraţie. Ei bine, tind sa cred ca problema stă altfel. Aş putea să umplu sute de rânduri în următoarele 30 de minute, dar care ar fi rostul?
   
     De ce să scriu despre ceva care nu vă pasionează, care vă plictiseşte, de ce? Ca mai apoi să intraţi rar(că oricum sunteţi puţini) şi să mă citiţi cu monotonie sau din interes. E normal ca să existe perioade în care consideri că trebuie să iei o pauză, dar în niciun caz pentru că n-ai inspiraţie ,asta-i o prostie. Orice produci ţine de inspiraţia ta, doar că aceasta este percepută ca valoroasă sau mai puţin valoaroasă pentru restul lumii.

    Nu cred că putem să ne contrazicem pe tema asta, iar răspunsurile ca, nu asculta de ceilalţi, fă ce-ţi place nu-şi au rostul, pentru că fac ceea ce-mi mult mai bine decât multe persoane, iar daca-m învăţat ceva din asta este că nu trebuie să-ţi strici munca cu ceva care nu-şi are locul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts