Your Adsense Link 728 X 15

D`ale cinematografiei

Posted by eKabuky marți, 14 februarie 2012 0 comentarii
 

      Cică n-am scris nimic despre serialele mele preferate, dar există timp pentru toate, aşa că o să vă răpesc cam multe minute din viaţa voastră importantă, iar aici mă refer la puţinii care o să fie interesaţi să citească articolul cap-coadă.
   
       O să mă axez mai mult pe ceea ce urmăresc în prezent, deoarece mi-e tare greu să-mi amintesc toată lista de capodopere vizionată de-a lungul timpului.



  • Californication
     



   Povestea lui Hank Moody, un scriitor stabilit în Los Angeles, California. În general nu mă dau în vânt după filmele de comedie pentru că-mi dau impresia de banalitate şi penibilitate, ceea ce se presupune a fi contrar acestui gen de filme. Ee, serialul ăsta e cu totul diferit. Striitorul ăsta duce 2 vieţi în acelaşi timp, una perfectă în care se culcă cu toate bunăciunile pe care puteau să le adune scenariştii de pe la poarta Hollywood-ului, şi una  deprimantă(pentru el), în care nu poate să le stea alături fiicei lui şi mamei acesteia. Pe Imdb e notat cu 8.4 şi automat, nu încape discuţia că ar fi un alt serial de umplutură.









  • Supernatural

 
     Probabil aţi auzit toţi de el, un SF foarte titrat în lumea serialelor TV, fiind unul dintre cele mai vechi "branduri" hollywood-iene care încă mai produc episoade aproape săptămânal. Personajele principale sunt Sam şi Dean, 2 fraţi care şi-au pierdut mama la o vârstă fragedă, vinovat pentru acest deces fiind un demon...Cei 2 sunt crescuţi de tatăl lor în spirit de luptători. Sunt învăţaţi să urască şi să omoare orice creatură supranaturală, vânatul fiind chiar vocaţia lor principală...Din păcate sunt cam multe dezamăgiri pe parcursul serialului. Primele 2 sezoane sunt slabe, dacă nu chiar foarte slabe, singura legătură dintre episoade fiind înconjurul Statelor cu scopul de a-şi găsi tatăl dependent de ideea demonului cu ochi galbeni care i-a omorât soţia. De la sezonul 3 episoadele de umplutură încep să dispară, uşor uşor conturându-se o poveste foarte interesantă. Demoni, fantome, spirite, îngeri, diavol...respectând în amănunt ideea Biblică...îşi fac apariţia în vieţile celor 2 fraţi.



  • The Walking Dead




 
     Un serial relativ nou, a cărui poveste este una tot mai ecranizată de mulţi regizori, în ultimul timp. Un virus devastator transformă oamenii în zombii, întreaga planetă devenind un cimitir de morţi vi. Un grup de supravieţuitori încearcă să se ferească de ameninţarea de a se transforma în nişte monştrii fără raţiune. Serialul e bunicel, merge dacă nu ai cu ce să-ţi umpli timpul liber.



  • The Vampire Diaries


     
    Oricât de mult mă supăra, la prima vedere, ideea de-a viziona un serial cu vampiri, pentru că sincer să fiu, câţi dintre noi se dau în vănt după un astfel de gen de film, după ce am văzut de ce e în stare TVD mi-am schimbat complet opinia. Pot să spun cu încredere, că de la Lost încoace nu am mai văzut un serial care să creeze episod de episod starea de suspans. Practic, fiecare episod care apare aduce ceva nou, o întorsătură de situaţii, o poveste, o dilemă, o întortochiare... Povestea filmului are legătură cu o fată de 16 ani care se îndragosteşte de un vampir(da ,ştiu, până aici sună a Saga Amurg-sau cum i-o zice). Pe parcurs povestea filmului deraiază foarte foarte mult, fata de 16 ani dând piept în piept cu pericole surprinzător de surprinzătoare. În ciudă faptului că o să vi se pară o poveste de tot rahatul, vă garantez că serialul are multe de spus.






  • Terra Nova


    
  Capodopera de milioane de dolari a lui Spielberg, care sincer să fiu nu prea-i capodoperă. Povestea filmului e bună, actorii joacă bine, dar efectele, care se presupuneau a fi colosale, lasă de dorit. Povestea se petrece undeva prin 2143(dacă nu mă înşel), unde lumea este din ce în ce mai afectată de poluare. Datorită tehnologiei avansate se crează un portal către o lume paralelă ,trimiţând personal în epoca preistorică, acolo unde se întemeiază o nouă eră a omenirii. Serialul merită atenţie, dar cum spuneam şi mai sus, să nu vă aşteptaţi la nişte super efecte vizuale, pentru că o să fiţi dezamăgiţi.


















   Altele: 
        -One Tree Hill : M-am oprit pe la sezonul 7 şi chiar vi-l recomand. Dramă-Sport
        -Lost: Rămâne pe primul loc în topul celor mai bune seriale pe care le-am văzut, păcat că s-a terminat. Dramă-SF-Adventure-Action
        -Fringe: L-am abandonat pe la sezonul 2, nu prea m-a captivat. SF-Action
        -Prison Break: Foarte bun serialul, are 4 sezoane pline de suspans şi acţiune. Action-Drama
        -Heroes: Un Sf complet din toate punctele de vedere. Nu trebuie ratat. SF-Drama-Action
        -Spartacus: Am văzut decât primul sezon, dar pot să-l pun în top 10 must see. Action-Drama
        -Person of Interest: Serial relativ nou, o acţiune mai  morbindă ,ca să zic aşa. Action-Drama-Thriller
        -Alcatraz: Serial nou, puţine episoade, dar promite foarte multe. Thriller-Action
        -90210: Serial cu adolescenţi, m-am oprit pe la sezonul 2, nu era tocmai ce căutam. Drama-Comedy
         


  Cam asta îmi amintesc. Sper că v-am dat ceva bun de vizionat. V-am pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts