Your Adsense Link 728 X 15

Hai Twente

Posted by eKabuky joi, 16 februarie 2012 0 comentarii
   
   Aşa e, eu sunt un Oltean îngâmfat, prost crescut, a cărui unică dorinţa în această seară este să-şi vadă "duşmanii" îngropaţi în faţa a 50.000 de oameni.
 
    Nu-nţeleg ce e cu toată lăbăreala asta fotbalistică "ajută toată ţara". Ce interes am eu, ca suporter înfocat al unei echipe decapitate de FRF+Mititelu, îngropate de Piţurcă şi badjocorită de elita fotbalului românesc, să ţin cu Steaua. Iauzi, Steaua.
     Problema cu ăştia care n-au nici cea mai mică treabă cu fotbalul am prins-o de mult. Prin bloggerime se manifestă ca să primească atenţia, pe la televizor că vezi doamne sunt microbişti, toate în scopul de-aşi pretinde dragostea şi admiraţia faţă de mândria lor becaliană.

     Păi hai frate să fim serioşi, câţi dintre voi aţi îngheţat pe stadion în iernile care indicau minus pe termometru, câţi dintre voi ştiţi cu ce se mănâncă istoria Steluţei Bucureşti, câţi dintre voi v-aţi dat şi ultimul ban din buzunar ca să mergeţi într-o deplasare în care să vă simţiţi alături de echipă, adică sincer, câţi dintre voi ţineţi cu Steaua? Pentru că da baiatu`, îmi pare rău să te dezamăgesc, dar dacă n-ai bifat măcar un domeniu din cele de mai sus, numai suporter nu te poţi numi.

      Suportareala asta pe chat e un fel de prostituţie naţională, ne-a făcut mama pe toţi microbişti. Forţa Ştiinţa! Hai Twente!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts