Your Adsense Link 728 X 15

Neşte snookereală

Posted by eKabuky vineri, 17 februarie 2012 0 comentarii
   
     De vreun an de zile am prins febra snookerului. În mare parte datorită programului, cum eu ajung acasă în jurul orei 14:00 iar meciurile încep între 14:30 şi 15:00(de obicei) a devenit o rutină zilnică să dau pe Eurosport.

     Astăzi mă gândeam să mai pierd nişte bani la pariuri, dat fiind faptul că  n-am mai băgat de vreo săptămână. După rămăşiţele non-Champions/Europa League nu prea aveam ce să joc, aşa c-am dat pe "Welsh Open". Să vezi şi să nu crezi ce meciuri sunt azi(pentru cunoscători). R.O`Sullivan -J.Trump(meciul ăsta-i tatăl lor) , S. Murphy-M.Allen , D.Junhui-S.Lee , S.Maguire-M.Selby.
      Mi-e la fel de greu ca la Real-Barca să pariez...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts