Your Adsense Link 728 X 15

Ipocrizia statornicului

Posted by eKabuky duminică, 12 februarie 2012 0 comentarii
 
    Astăzi mă supără haita de supra-intelectuali din blogosfera românească. N-am vreo restrângere în a-mi ocoli părerile şi principiile pentru cauza nobilimii bloggerilor.


    Cum probabil ştiţi şi voi, există băgătorii aştia de seamă care critică minoritatea blogosferei, şi în general, pe cei care n-au trecut de 20 ani. După pauza aia lungă de care vă vorbeam în articolul anterior, am citit, recitit şi refresh-uit paginile scriitorilor pe care obişnuiesc să-i vizualizez şi am constatat cu stupoare(ironic în întregime, ca să nu vă dau o impresie greşită) că noi aştia mai mici, umplem paginile degeaba.

    Singura noastră întrebuinţare pe-aicişa e aia de consumatori, de personaje înzestrate cu slujba de a produce Page Rank pe bandă rulantă celor care spre deosebire de noi, au ceva foarte interesant, calculat şi pertinent, de spus. Ei bine, ţin să vă dezamăgesc, dacă vreunul dintre voi se regăşeşte prin marea mea de aberaţii , vă invit să-mi părăsiţi ruina şi să vă căutaţi sclavii în altă parte, altfel riscaţi să fiţi înlăturaţi aşa cum vă place vouă cel mai mult să primiţi atenţie, ca la uşa cortului.


 V-am pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts